flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт за результатами опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду

15 вересня 2016, 12:14

 За результатами анкетування

«Анкета опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду»
(Додаток 6 Рішення РСУ № 5)
   
    В опитуванні приймали участь 25% респондентів віком від 18 до 25 років; 33,3% респондентів віком від 26 до 39 років; 20 % респондентів віком від 40 до 59 років, 16,7 % респондентів віком від  60 років і старше.
    8,3 % від опитуваних мають базову вищу освіту, а 66,7 % - повну вищу освіту. Середню та неповну освіту мають 25% респондентів. Повну вищу юридичну освіту мають 33,3% респондентів.
    66,7%  опитуваних мешкають в населеному пункті за місцем розташування суду, 33,3 % - в іншому населеному пункті.
   На наступне  запитання № 6: «У суді Ви представляєте...», 33,3% респондентів відмітили «1», 50% респондентів зазначили «2»., 16,7%  респондентів відмітили «3».
    На запитання №7: «Ви вважаєте себе...» 58,4% респондентів відмітили «3», 25 % респондентів зазначили «2»., 8,3 %  респондентів відмітили «4»,  8,3 % респондентів відмітили «1».
    На запитання № 8: «Як часто Ви були учасником судового процесу», 50% респондентів відмітили «1», 25% респондентів зазначили «2», 25%  респондентів  зазначили  «2».
    На запитання № 9: «В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь?»,  50% респондентів відмітили «1», 50% респондентів зазначили «2», 16,7%  респондентів  зазначили  «3»,  8,3% респондентів зазначили «5».
     На запитання № 10:  «На якій стадії розгляду перебуває Ваша справа?»
 58,3% респондентів відмітили «2», 16,7% респондентів зазначили  « 3 » і «4», 8,3 % респондентів зазначили  «1».
      На запитання № 11: «Який ступень Вашої обізнаності з роботою судів та
суддів в цілому?», 58,3% респондентів відмітили «4», 25%  респондентів зазначили «2», 8,3 %  респондентів відмітили «1» і «3».
     На запитання № 12: «Оцініть, будь ласка, якість роботи суду» 66,7%  респондентів відмітили «5», 25%  респондентів зазначили «4», 8,3%  респондентів відмітили «1».
     Другий блок запитань.
Доступність суду.
     На запитання  «Чи легко Вам було знайти будівлю суду» - 58,3% зазначили «5», 25 % зазначили «4», 16,7 % зазначили «1»;
«чи зручно Вам діставатися до будівлі  суду громадським транспортом» - 50% зазначили «5», 41,7 % зазначили «4»,  8,3 %  зазначили «1»; « чи зручно паркувати автомобіль» — 41,7 % зазначили «4», 33,3 % зазначили «5», 16,7 % зазначили «3», 8,3 % зазначено «1» та «9» ; «чи зазнавали певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони» - 100% респондентів відмітили «Ні»; «чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення і користуватися послугами» - 33,3  % зазначили «5», 25  % зазначили «1», 16,7 % зазначили «4», 16,7 % зазначили «3», 8,3 % зазначили «2» ;
«чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію»
- 66,7 %  зазначили «5», 8,3 % зазначили «4», 16,7 % зазначили «2»;
«чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати  Ваші справи в суді» - 83,3 % зазначили «54», 8,3% зазначили «4», 8,3 % зазначили  «1»;
«чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката та юриста»
-  25% зазначили «5», 25  % зазначили «4», 16,7  % зазначили «3», «2» та «1».
    В розділі «Зручність та комфортність перебування у суді». 
На запитання: Чи характерно для приміщень суду: «достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання», «вільний доступ до побутових приміщень», «чистота та і прибраність приміщень», «достатність освітлення», «чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди» - 67% зазначили «5», 25 % зазначили «4», 8% зазначили «2».
    На запитання: Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо:  «розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень» - 66,7 % оцінили на «5», 25 % оцінили на «4», 8,3 % оцінили на «1»;  «правил допуску в суд та перебування в ньому»- 83,3% оцінили на «5», 8,3%  оцінили на «4»; 8,3 % оцінили на «1»;  «справ, що призначені до розгляду» -  83,3% оцінили на «5», 8,3  % оцінили на «4» , 8,3 % оцінили на «1»;
«зразків документів» та «порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів»  -  83,3% оцінили на «5», 8,3 %  оцінили на «4», 8,3   %  оцінили на «1»;
«чи користувалися сторінкою суду в мережі інтернет ?» - 58,3 % відповіли «Ні», 41,7  % відповіли «Так»,  «чи знайшли на сторінці потрібну  інформацію» — 88 %  зазначили «5», 22 % - зазначили «2».
    На запитання: «Сприяння роботи працівників апарату суду та Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами доброзичливість, однакове ставлення, професіоналізм»: 80% оцінили на «5», 11 % оцінили на «4», 9 % оцінили на «1».
   На запитання в розділі «Дотримання строків судового розгляду»: «чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по вашій
справі?» - 41,7 % оцінили на «5», 33,3  % оцінили на «4», 33,3 % оцінили на «1» ;
«чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання?» - 75% оцінили на «5», 8,3 % оцінили на «4», 8,3 % оцінили на «1»;
«чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи?»
- 41,7% оцінили на «5», 33,3 % оцінили на «4»,  33,3 % оцінили на «1»;
«чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки / перенесення слухань у розгляді Вашої справи?»
- 58,3% оцінили на  «5», 33,3 % оцінили на «4», 8,3 % оцінили на «1».
    На запитання в розділі «Сприйняття роботи судді»: «неупередженість та незалежність»  - 54,8 % оцінили на «5», 8,3 % оцінили на  «3», 8,3 % оцінили на «2»;
«коректність, доброзичливість, ввічливість» - 83,3 % оцінили на «5», 8,3 % оцінили на «3», 8,3 % оцінили на «1;
«належна підготовка до справи, знання справи»  - 91,7% оцінили на «5», 8,3 % оцінили на «2»;
«надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію» - 8,3%  оцінили на «5», 8,3 % оцінили на «1», 8,3 % оцінили на «1»;
«дотримання процедури розгляду» »- 8,3%  оцінили на «5», 8,3 % оцінили на «1», 8,3 % оцінили на «1».
     На запитання в розділі «Судове рішення (якщо розгляд справи завершено)»:
«чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь» - 50%  оцінили на «Так», 50 % зазначили, що розгляд триває;
«чи отримали Ви рішення по справі» та «чи вчасно Ви отримали рішення» -
50%  оцінили на «Так», 50  % зазначили, що розгляд триває;
«чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?» - 41,6 % оцінили на «5», 33,3 %  оцінили на «4», 16,7 %  зазначили, що вони не брали участь в судовому процесі;
«чи було рішення добре обґрунтованим» - 75 % оцінили на «5», 25 %  вказали, що по їхня справи перебуває на стадії розгляду.
    В розділі «Вкажіть загальну кількість»:
«судових засідань, що відбулися по Вашій справі» - відповіді зазначали від 1 до 4 засідань;
    Судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду - відповіді  не було судових засідань, які не відбулися; візитів до суду, що не були пов’язані з участю в судових засіданнях - від 1 до 2 візитів.
    В блоці «Зміни та рекомендації»  на запитання  «які виміри якості слід покращувати в першу чергу, коли мова йде про підвищення якості роботи суду», загалом зазначали,  що необхідно дбати про доступність суду, а також про зручність та комфортність перебування в суді.
  На додаткове запитання, які конкретні зміни необхідні для покращення роботи цього суду сьогодні, більшість респондентів відповіли, що їх все влаштовує у даному суді.
    На додаткове запитання, чи наявні матеріально-технічні ресурси забезпечують потреби працівників суду для ефективного виконання своїх обов’язків, певна кількість респондентів, яка відповіла на це запитання, зазначала, що «так»  (24 % від загальної кількості респондентів, які приймали участь в анкетуванні), друга частина респондентів зазначила відповідь «ні» (33 % від загальної кількості респондентів).
    На додаткове запитання, яким було Ваше враження від візиту до суду сьогодні, порівняно з Вашими очікуваннями, певна кількість респондентів, яка відповіла на це запитання, зазначала, що «краще, ніж очікував» (50 % від загальної кількості респондентів, які приймали участь в анкетуванні), друга частина респондентів зазначила відповідь «відповідають очікуванням» ( 50 % від загальної кількості респондентів).
    На два останні додаткових запитання (№ 57, № 58), чи змінилась якість роботи суду загалом; чи відчули Ви певні зміни в організації роботи цього суду після запровадження автоматизованої системи діловодства -   кількість респондентів з тих, хто виявив бажання відповісти на додаткові запитання, зазначили, що значно покращилась діяльність суду ( 66,7  % від загальної кількості), 58 % респондентів зазначили, що позитивні зміни відчувають.